Flashcards.nlGarantie en klachten

Garantie en klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om onze producten in perfecte staat bij jou af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om eventuele klachten in eerste instantie aan ons kenbaar te maken. Op onze contactpagina kan je meerdere methodes vinden om ons te contacteren.

Mocht dit niet tot een oplossing leiden, of wil je jouw klachten liever aan een onafhankelijke partij voorleggen, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.